Wednesday, September 19, 2007

Гледајте филмови on-line на Joox

Со новиот пакет на МТ нет, добив брзина на достап од 2MBps и цели 100GB дозволен bandwith.
Можеби досега и ги штедев наизглед големите 10GB од претходниот пакет, но сега мерилата стануваат поинакви. Ништо не ми е проблем за download, повеќе не размислувам дали ќе ја надминам квотата или не.
Некако баш во исто време, колегите од работа ми кажаа за еден нов сајт - Joox, на кој можат да се гледаат разни видео материјали. Не, не се работи за сајт од типот на YouTube и слични, на кои видеата се по 3-4, најмногу десетина минути. Овде има цели филмови, серии, документарци ...
Впрочем, појдете на http://joox.net и видете сами.
Не знам до кога ќе издржат, дали имаат копирајт за материјалите, но не ми е ни битно. Си ги гледам старите епизоди на Battlestar Galactica и уживам.

Бидејќи неодамна поминав на Ubuntu (за тоа другпат), и сосема го исфрлив Windows од употреба, имав мал проблем со вградениот plugin - го нема во верзија за Linux.
Семоќниот Google брзо ми го најде одговорот. Отворете terminal и copy/paste следниве две наредби:

sudo ln -s /usr/lib/mozilla/plugins/mplayerplug-in-dvx.so /usr/lib/firefox/plugins/mplayerplug-in-dvx.so

sudo ln -s /usr/lib/mozilla/plugins/mplayerplug-in-dvx.xpt /usr/lib/firefox/plugins/mplayerplug-in-dvx.xpt

Рестарт на Firefox, и - готово. Работи.

No comments:

Post a Comment